Avizare daune Groupama

Avizări daune Groupama

✓ Avizarea și deschiderea unui dosar de daună la GROUPAMA Asigurări se face telefonic la numărul: 031 9772

Cine poate notifica și deschide dosarul de daună:

  • Asigurat / Pagubit
  • Utilizatorul bunului achizitionat în leasing
  • Clientul proprietar al bunului asigurat/avariat
  • Împuternicitul legal al Asiguratului / Păgubitului / Beneficiarului

 

❶ Avizări pe asigurare CASCO

Avizare daune Groupama – constatarea avariilor

Documentele necesare pentru constatare daună:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al Asiguratului sau a/al Împuternicitului
  • Permisul de conducere al persoanei care se află la volan în timpul procedurii evenimentului
  • Certificatul de înmatriculare al autovehiculului avariat
  • Formularul de Constatare Amiabilă de Accident completat și semnat de cei doi conducători auto sau orice alte documente emise de autorități / instituții abilitate, din care să reiasă cauzele și circumstanțele producerii evenimentului și culpa persoanei care a produs evenimentul.
  • Aceste acte trebuie prezentate în original
  • Împuternicire de la societate în cazul în care mașina este în proprietatea unei societăți
  • Procura notarială, în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul autovehiculului la constatare
  • Împuternicire de la societatea de Leasing, în cazul în care autovehiculul este în proprietatea unei societăți de Leasing

 

❷ Avizări pe asigurare RCA

Avizări daune Groupama – acte necesare

Documentele necesare pentru constatare daună:

  • Cartea de identitate / buletin de identitate a/al persoanei pagubite sau a/al delegatului
  • Permisul de conducere al persoanei pagubite, care se afla la volan în timpul producerii evenimentului
  • Certificat de înmatriculare al autovehiculului avariat
  • Copie a politei RCA al autovehiculului vinovat de producerea evenimentului
  • Formularul de Constatare Amiabilă de Accident completat și semnat de cei doi conducători auto sau orice alte documente emise de autorități/ instituții abilitate, din care să reiasă cauzele și circumstanțele producerii evenimentului și culpa persoanei care a produs evenimentul
  • Împuternicire de la societate, în cazul în care mașina este în proprietatea unei societăți
  • Procura în cazul în care nu se poate prezenta proprietarul la constatare
  • Împuternicire de la societatea de Leasing în cazul în care mașina este în proprietatea unei societăți de Leasing

 

Notă: Documentele menționate pe acest site reprezintă setul minim necesar pentru deschiderea dosarului de daună;

GROUPAMA își poate rezerva dreptul prin reprezentanții săi, de a solicita și alte documente suplimentare, dacă este cazul, în vederea instrumentării și finalizării dosarului de daună.

Pentru mai multe detalii, dispecerii nostri vă stau la dispoziție zilnic, la numărul de telefon: 031 9772

Avizare daune Groupama